zondag 16 februari 2020

Uil en vos samen in het bos

Hallo allemaal,

De laatste week ben ik een voorraadje
center step kaarten aan het maken.

Ik vind dit zulke leuke kaarten,
je hebt een 3d effect en daar kun je mooi mee spelen.

Ik had de challenge bij Creaties Suzan gewonnen en
mocht daarom de nieuwe challenge verzinnen.
Dus heb ik voor een center step card gekozen.

Voor deze challenge ben ik aan de slag gegaan
met de uil en het schattige vosje.

Ze zijn lekker aan het spelen in het bos.
Het vosje verstopt zich in het gras tussen de paddenstoelen,
maar ja, de uil kan natuurlijk alles zien van bovenaf!




Gebruikte materialen:

Marianne Design
 COL1474 Vosje
COL1475 Uil
CR1355 grtas
CR1420 paddenstoelen
LR0434 ton
LR0469 hedera
PK9159 DP Swedish Winter



Ik wil deze kaart mee laten doen aan de volgende challenge(s):

Creaties Suzan - Center Step Card

Voor wie deze kaart nog nooit gemaakt heeft,
hij is echt heel simpel en super leuk.
Suzan heeft een patroon bij de challenge gezet.
Kijk daar maar eens naar.


Dat was het weer, tot de volgende kaart!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten