donderdag 19 december 2019

Genietende uil

Hallo allemaal,

Welkom XaLu, wat leuk dat je mijn volger geworden bent.
Ik hoop dat ik je kan inspireren 😜

Ik was dit jaar wat laat met kerstkaarten maken,
maar het is allemaal goed gekomen!!!

Het uiltje heeft een gezellig plekje
gevonden op de kerstverlichting.
Hij zit te genieten van al die gezellige lichtjes.

Maar hij heeft het wel een beetje koud,
dus de muts en sjaal komen goed van pas.

Ik denk dat we dit jaar een record breken,
de warmste kerst ooit! Wit zal die in ieder geval niet worden!!







Gebruikte materialen:

Marianne Design
COL1475 uil
CR1254 label
CR1390 rechthoek
CR1486 verlichting 
LR0634 Maretak
PB7057 DP Eline's snowflake kisses
CS1036 Hallo Winter
EC0157 stempel op de label (maar ben ik vergeten te fotograferen)
CA3147 Soft glitter paper mint


Ik wil deze kaart mee laten doen aan de volgende challenge(s):



Dat was het weer, tot de volgende kaart!

7 opmerkingen:

  1. Wow, superleuke kaart met het uiltje, en al die kerstverlichting.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig leuk kaartje! Mooi met het uiltje zo op de lichtjes.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart Nicolette met de leuke uil!
    Groetjes en fijne feestdagen!
    Suzan
    DT MD Challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi kerstkaartje geworden.
    Gezellig dat je mee doet met onze "kerst" challenge.
    Groetjes van Judith
    DT - Marianne Design Challenge blog
    En hele fijne feestdagen en een creatief 2020

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt Nicolette,
    succes met de challenge
    groetjes van Aniet
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een supergave kaart Nicolette. Je verhaal erbij brengt een glimlach op mn gezicht.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ontzettend toffe winterse kaart Nicolette!! Heel erg gaaf gedaan, leuk ook met het verwerkte label.
    Leuk dat je meedoet met onze challenge!
    Groetjes Gerlinde
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen