zondag 16 februari 2020

84 jaar!

Hallo allemaal,

Nu ik dan toch bezig ben, ook maar even het
kaartje posten dat ik voor mijn moeder haar
84e verjaardag heb gemaakt.

Zo'n easel kaart is ook erg leuk om te maken!
Met cadeautjes heb ik een rand gemaakt
als stopper voor het easel gedeelte (als je begrijpt wat ik bedoel)




Die cijfers op een stokje heb ik een keer
bij Suzan gewonnen, die zijn ook erg leuk!


Het vosje verschuilt zich achter de cadeautjes
en houdt de ballonnen vast. Surprise!!!


Ik ben persoonlijk helemaal weg van deze kleuren.
Op verzoek heb ik twee kaarten gemaakt voor een bruidspaar.
Dat heb ik in dezelfde kleurstelling gedaan.








Dit waren dus drie kaarten in één post, 
ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren!



Dat was het weer, tot de volgende kaart!




4 opmerkingen: