zondag 16 februari 2020

Het strand roept!

Hallo allemaal,

Gelijk de volgende Center Step Card maar posten.
Dit keer in het thema strand.

Een tijdje geleden heb ik de meeuwen gekocht van MD,
ik bestel de laatste tijd wel erg veel ๐Ÿ™ˆ
Marianne Design heeft ook zulke leuke mallen! ๐Ÿ˜œ

Ik heb eerst het achtergrond vel erop geplakt
en van daaruit verder gaan werken.
Het moeilijkste vind ik het altijd om te verzinnen
wat je ervan gaat maken en welk papier ik ervoor moet gebruiken.
Met zo'n achtergrond vel ben je dan al aardig op weg!


Op de Knotsgekke Kaarten Dagen had ik het koraal gekocht.
Dat gebruik ik nu maar even als struik ๐Ÿ˜




Hier zitten aardig wat MD materialen in!!
Ik moet nodig wat weinig gebruikte mallen gaan verkopen,
want ik kan het allemaal niet meer kwijt ๐Ÿ˜ฑ


Gebruikte materialen:

Marianne Design
 CR1279 meerpaal
CR1363 schelpen
CR1364 visjes
CR1402 zon
CR1406 koraal
LR0595 meeuwen
AK0067 achtergrond vel
PL1514 stempel zon zee strand
TC0840 stempel duinen


De wolken zijn van Kippers Hobby 20065



Ik kan helaas geen challenge vinden waar ik deze kaart aan mee kan laten doen.
Dus is hij puur ter inspiratie, ook leuk!


Dat was het weer, tot de volgende kaart!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten