Over mij

Mijn foto

Ik ben Nicolette, getrouwd en heb een tweeling (twee zonen) en mijn hobby is zoals je ziet kaarten maken. Ik werk 26 uur per week en in mijn vrije tijd vind ik het heel ontspannend om kaarten te maken. Als ik ergens aan begin is het altijd weer de vraag wat eruit voortkomt. Ook als ik een kaart nog een keer wil maken, wordt die toch weer anders!

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat of mijn blog gaat volgen. :-)

Ik verkoop alle kaarten en maak ook kaarten op bestelling. Dus als je interesse hebt, graag een e-mail sturen aan madebynicolette@gmail.com

zondag 30 april 2017

Monkey business

Hallo allemaal,

Nog een zonnig kaartje gemaakt
in een tropische omgeving.


Natuurlijk moeten daar de aapjes op
Marianne Design COL1399
En de palmboom van Yvonne Creations


De schelpen CR1363 van MD
 heb ik weer gebruikt


De wegwijzer van Joy! 6002/0495
De ropes LR0418 van MD 



De barrel LR0434 van MD


En de stempel komt uit de set PL1505 van MD

Ik wil deze kaart mee laten doen aan de volgende challenge(s):

Marianne Design Diva's - challenge #16


Dat was het weer, tot de volgende kaart!

1 opmerking: