Over mij

Mijn foto

Ik ben Nicolette, getrouwd en heb een tweeling (twee zonen) en mijn hobby is zoals je ziet kaarten maken. Ik werk 26 uur per week en in mijn vrije tijd vind ik het heel ontspannend om kaarten te maken. Als ik ergens aan begin is het altijd weer de vraag wat eruit voortkomt. Ook als ik een kaart nog een keer wil maken, wordt die toch weer anders!

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat of mijn blog gaat volgen. :-)

Ik verkoop alle kaarten en maak ook kaarten op bestelling. Dus als je interesse hebt, graag een e-mail sturen aan madebynicolette@gmail.com

dinsdag 4 april 2017

Een vrolijke noot

Hallo allemaal,


Vandaag wat vrolijke kikkers om iemand
die ziek is lekker op te vrolijken.


Hij zit lekker tussen de witte druifjes


Kikkers Marianne Design COL1352


Marianne Design LR0402


Cirkel Marianne Design CR1360


Een opkikker tekst, Marianne Design CR1316

Design papier van Studio Light.

Ik wil deze kaart mee laten doen aan de volgende challenge(s):

Marianne Design Diva's - challenge #15


Dat was het weer, tot de volgende kaart!

3 opmerkingen:

  1. Leuke kikkers!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele leuke kaart om iemand op te kikkeren Nicolette. een kaart waar je vrolijk van wordt :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nicolette, wat heb je weer leuke kaarten gemaakt.Vindt die kikkertjes superleuk! Groetjes Davien

    BeantwoordenVerwijderen