Over mij

Mijn foto

Ik ben Nicolette, getrouwd en heb een tweeling (twee zonen) en mijn hobby is zoals je ziet kaarten maken. Ik werk 24 uur per week en in mijn vrije tijd vind ik het heel ontspannend om kaarten te maken. Als ik ergens aan begin is het altijd weer de vraag wat eruit voortkomt. Ook als ik een kaart nog een keer wil maken, wordt die toch weer anders!

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat of mijn blog gaat volgen. :-)

Ik verkoop alle kaarten en maak ook kaarten op bestelling. Dus als je interesse hebt, graag een e-mail sturen aan madebynicolette@gmail.com

zaterdag 25 maart 2017

Simpele bloem kaart

Hallo allemaal,

Ik heb even een simpele, maar toch 
leuke kaart gemaakt.
Hij is in ieder geval lekker snel klaar ;-)


Deze zou ook nog als condoleance 
kaart kunnen








Dat was het weer, tot de volgende kaart!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen