Over mij

Mijn foto

Ik ben Nicolette, getrouwd en heb een tweeling (twee zonen) en mijn hobby is zoals je ziet kaarten maken. Ik werk 26 uur per week en in mijn vrije tijd vind ik het heel ontspannend om kaarten te maken. Als ik ergens aan begin is het altijd weer de vraag wat eruit voortkomt. Ook als ik een kaart nog een keer wil maken, wordt die toch weer anders!

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat of mijn blog gaat volgen. :-)

Ik verkoop alle kaarten en maak ook kaarten op bestelling. Dus als je interesse hebt, graag een e-mail sturen aan madebynicolette@gmail.com

woensdag 1 maart 2017

Mapje met bijen

Hallo allemaal,

Ik heb ook nog een mapje gemaakt
op het label dat erin zit kun je iets
schrijven en je kunt er geld in doen.




Gebruikte materialen zijn:

CR1352 Label van Marianne Design
COL1356 Bee van MD
DF3404 Chickenwire van MD
LR0220 Gefeliciteerd

Ik wil deze kaart mee laten doen aan de volgende challenge(s):



Dat was het weer, tot de volgende kaart! 

4 opmerkingen:

  1. Ooh....wat GAAF....heel erg leuk gedaan Nicolette!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi weer Nicolette...zo schattig die bijtjes erop...
    KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk die bijtjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen