dinsdag 24 maart 2015

Male/ masculine

Hallo allemaal,

Met onderstaande kaart wil ik meedoen aan 
de challenge bij Cards & Scrap het moet een
mannelijke kaart zijn.


Ik heb de gears rand van Joy in 2 stukken geknipt
en aan de linker en rechter kant van de tab COL1314 geplakt.
Op de tab heb ik met een stempel van Kaiserkraft een houtpatroon gestempeld.
Wat gesso op het ribbel karton gesmeerd
en 2 schroef brads door de gears.


COL1343 shield van Marianne Design


Het hamertje uit de toolset  LR0288 van Marianne Design erbij


En dat was het weer.

Tot de volgende kaart!



6 opmerkingen:

  1. Te gekke kaart Nicolette!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nicolette, ik vindt een mannenkaart altijd moeilijk om te maken maar jou lukt het altijd heel goed! Super leuke kaart weer! Gr. Davien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nicolette,
    Gezellig dat je volger van mijn blog bent geworden en meedoet met de Candy!
    Natuurlijk kom ik ook even bij jou langs ;D
    Wat maak je veel leuke kaarten!! Ik vind die met de uiltjes en het lieveheersbeestje ontzettend leuk en heel mooi gemaakt!
    Ben gelijk je volger geworden.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zie dat je ook best veel materialen van Marianne Design gebruikt... misschien vind het leuk om een keer mee te doen bij de 'Marianne Design challenge blog'. Er zijn altijd ontzettend leuke prijzen te winnen!
      De challenge die we nu hebben heeft als thema bloemen... daar kun je vast wel iets mee ;D
      http://mariannedesign.blogspot.nl/

      Verwijderen
    2. Dat is leuk, dan ben je mijn eerste volger :-)
      Ik heb al een paar keer mee gedaan op het Marianne Design challenge blog en zelfs de tweede prijs gewonnen! Ik was ook erg blij met mijn prijs. Ik heb het op het moment een beetje druk, maar misschien doe ik nog wel mee.
      De meeste materialen die ik heb zijn inderdaad van Marianne Design. Zulke mooie mallen en papier.
      Groetjes
      Nicolette

      Verwijderen
    3. Ow, haha... ik had al op je blog gezocht of je niet al eens mee had gedaan, maar kon het zo snel niet terug vinden... sorry. Je naam kwam me al bekend voor, maar ja er doen ook regelmatig weer andere mensen mee natuurlijk.
      Ik heb het even teruggezocht hoor... gewoon te nieuwsgierig, haha. Maar je had een prachtige kerstkaart met uiltjes gemaakt toen!
      Doe rustig aan en als je weer eens zin hebt in een challenge zien we je graag ;D
      Lieve groetjes, Marleen

      Verwijderen