Over mij

Mijn foto

Ik ben Nicolette, getrouwd en heb een tweeling (twee zonen) en mijn hobby is zoals je ziet kaarten maken. Ik werk 24 uur per week en in mijn vrije tijd vind ik het heel ontspannend om kaarten te maken. Als ik ergens aan begin is het altijd weer de vraag wat eruit voortkomt. Ook als ik een kaart nog een keer wil maken, wordt die toch weer anders!

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat of mijn blog gaat volgen. :-)

Ik verkoop alle kaarten en maak ook kaarten op bestelling. Dus als je interesse hebt, graag een e-mail sturen aan madebynicolette@gmail.com

woensdag 18 maart 2015

Geboortekaart blauw

Ik wil deze babykaart mee laten doen met de 
challenge bij Hobbynu.nl

De opdracht is een blauwe geboortekaart.
Nou dit is hem dan.....


De hartjes en het label zijn van Marianne Design.




De ster is van Nelllie Snellen,
de letters van Joy
en het uiltje van Leane Creatief
het design papier is van My Mind's Eye


Dat was hem weer voor deze keer,
tot de volgende kaart!

1 opmerking:

  1. Hoi Nicolette,
    Wederom weer een hele leuke kaart met een persoonlijke tekst maakt het helemaal af! Gr. Davien

    BeantwoordenVerwijderen