woensdag 1 oktober 2014

Geldmapje

Hallo allemaal,

Ik heb een geldmapje gemaakt voor een collega die 25 jaar bij de zaak is.
En dit is het resultaat.

Dit is de voorkant.
In het midden van de tandwielen heb ik schroef brads
bevestigd, die vind ik erg leuk op mannen kaarten.


Ik heb het patroon van het Cards & Scrap blog


Zo ziet het mapje er opengevouwen uit.


In het midden kun je dan geld doen, of zoals in dit geval 2 labels.


Hieronder zie je Tim Holz gears, de kleine heb ik
bewerkt met een Pigment ink pad van Archival


Gebruikte materialen:

Papier
Kraft karton voor de basis
Design papier van Studio Light

Mallen
Joy! Tandwielen 6002/0287
Joy! Tandwielen rand 6002/0288
Marianne Design  Party Numbers COL 1347
Joy! Alphabet & Numbers 6002/0139
Tom Holz Gears

Mask
Craft Emotions Gears 1850701102

Stempels
Marianne Design Mail Around The World CS0879
Joy! Noor Design Gefeliciteerd 6410/0021

Overig
Rayher schroef brads 78 359 42

Dat was weer een leuk projectje.

Nu ga ik maar eens kijken of ik iets leuks kan maken
van de nieuwe Cards & Scrap kaartenuitdaging.

Tot de volgende kaart!


1 opmerking:

  1. Hoi Nicolette,
    Heel erg leuk en nog leuker om te ontvangen! Gr. Davien

    BeantwoordenVerwijderen