Over mij

Mijn foto

Ik ben Nicolette, getrouwd en heb een tweeling (twee zonen) en mijn hobby is zoals je ziet kaarten maken. Ik werk 26 uur per week en in mijn vrije tijd vind ik het heel ontspannend om kaarten te maken. Als ik ergens aan begin is het altijd weer de vraag wat eruit voortkomt. Ook als ik een kaart nog een keer wil maken, wordt die toch weer anders!

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat of mijn blog gaat volgen. :-)

Ik verkoop alle kaarten en maak ook kaarten op bestelling. Dus als je interesse hebt, graag een e-mail sturen aan madebynicolette@gmail.com

zaterdag 25 oktober 2014

Cool dude

Tussen mijn hobby spullen vond ik 
een 3d plaatje dat ik al helemaal af had.
Ik heb wel een uur zitten bedenken wat ik ervan moest maken
en wat voor papier ik zou gebruiken. Dat blijft toch altijd wel het moeilijkste.
  

Wat een poepie hè?




Gebruikte materialen:

Papier
My Mind's Eye "On The Bright Side"
Fijn ribbel karton
Kraft karton

Marianne Design mallen
COL1314 Tab with text
COL1343 Shield
CR1254 Parchment and label

Overige materialen
Knipvel Mylo & Friends
Stempel "Mail around the world" van Marianne Design


Ik vind hem uiteindelijk heel leuk geworden.

Op naar de volgende kaart....

1 opmerking:

  1. Mooie en vrolijke kaart.
    Ik hoop dat er nog veel meer komt!

    BeantwoordenVerwijderen