zondag 17 augustus 2014

Workshop 120 - Spritz and Flick

Ik heb twee labels gemaakt volgens Workshop 120 van C&S 
en die vervolgens gebruikt om onderstaande vintage kaart te maken.




Ik heb van Kraft papier een vierkante kaart gemaakt en gebroken wit
karton gepakt en daar een vierkant van gescheurd. Deze heb ik bestempeld
met een stempel van Kaisercraft met distress inkt "walnut stain" van Ranger.
Alles wat gekleurd en bestempeld is heb ik met walnut stain gedaan.

Gebruikte materialen:
Vlinder stempel van Inkadinkado "60-30459" 
Paris stempel van MD "CS0879" Mail around the world
Eiffeltoren mal van MD "CR1220"
Vlinder mal van Joy "6003/0023"

Ik vond het een leuke workshop.

Het weer is waardeloos, dus echt weer om lekker verder te prutsen!


1 opmerking:

  1. Hoi Nicolette,
    Deze is ook erg mooi geworden. Dat effect met waterdruppels op het papier vindt ik erg mooi! Gr. Davien

    BeantwoordenVerwijderen