Over mij

Mijn foto

Ik ben Nicolette, getrouwd en heb een tweeling (twee zonen) en mijn hobby is zoals je ziet kaarten maken. Ik werk 24 uur per week en in mijn vrije tijd vind ik het heel ontspannend om kaarten te maken. Als ik ergens aan begin is het altijd weer de vraag wat eruit voortkomt. Ook als ik een kaart nog een keer wil maken, wordt die toch weer anders!

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat of mijn blog gaat volgen. :-)

Ik verkoop alle kaarten en maak ook kaarten op bestelling. Dus als je interesse hebt, graag een e-mail sturen aan madebynicolette@gmail.com

vrijdag 15 augustus 2014

Geboortekaartje volgens schets 215

 Ik heb een geboortekaartje gemaakt volgens
de schets van uitdaging 215 van C & S.
Ik heb niet meegedaan met deze uitdaging (te druk met andere dingen),
maar ik vind het wel leuk om alsnog een kaart volgens deze schets te maken.

Het papier is wederom van My Mind's Eye "Follow your heart"
De houten hartjes en sterretje zijn van Xenos
Het 3d uiltje is van Leane Creatief




Dat was het weer voor vandaag!

Groetjes en tot de volgende keer maar weer.....

1 opmerking: