dinsdag 24 augustus 2021

Op kamers in Leiden

 Hallo lieve volgers,

Dit is de volgende van de Love2Craft mallen.
Ik heb het maar een beetje rustig gehouden voor mijn doen.
Dan komt de stans het mooiste uit!

Mijn neefje is op kamers gegaan in Leiden
en voor hem heb ik dit kaartje gemaakt.

Lijkt wel een beetje op een studentenflat toch 😝


De achtergrond is gemaakt met een design folder van 
Marianne Design en de tekst is ook mal van de Action.
Ik weet zo even het merk niet, maar al een oudere mal in ieder geval.


Ik wil deze kaart mee laten doen aan de volgende challenge(s):

I want to compete in the following challenge(s):

 

Carlin's Kaartenparadijs – challenge #37

 

Dat was het weer, tot de volgende kaart!

That’s it for now, see you in my next blog post!

 



3 opmerkingen:

  1. Een leuk kaartje voor de student in spé :) Mooi gemaakt voor de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs. Bedankt dat je nog eens meedoet.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook nog een heel mooi kaartje, maar dit kan helaas niet meer deelnemen aan onze lopende challenge, want je mag max. 3 x deelnemen. Toch bedankt.
    Groetjes,
    Carla (DT Carlin's Kaartenparadijs)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk deze kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen