woensdag 19 augustus 2020

Summer box card

 Hallo allemaal,

Hi followers,


Ik zag een box kaart van Anja Pauw waarbij ze

een bewegend deel had gemaakt. Dit vond ik echt te gek!

Ik heb geprobeerd dit ook te maken en het is aardig gelukt

al zeg ik het zelf.


I saw a box card from Anja Pauw, she made a moving part

in the box card, which moved up and down.  I really loved this!

I tried to make this too and it worked out pretty well

though I say so myself.


Eén muis neemt wat foto's met de onderwatercamera,
er dobbert een muis met een zwemband om in het water
en op het strand is een muis met een strandbal aan het spelen.

One mouse is taking some pictures with the underwater camera,
another mouse floats around in the water with a swimming ring
and on the beach a mouse is playing with a beach ball.


De muis komt langzaam omhoog.
The mouse is slowly coming up.

En nu komt hij weer boven water. 

Hij heeft prachtige foto's gemaakt van het koraal en de visjes.

And now he is emerging again.

He took beautiful pictures of the coral and the fish.


Alle gebruikte mallen zijn van Marianne Design

de achtergond heb ik zelf gemaakt met distress inkt.


All material used are from Marianne Design,

I made the background myself with distress ink.



Ik wil deze kaart mee laten doen aan de volgende challenge(s):

I want to compete in the following challenge(s):


Carlin's Kaartenparadijs - Challenge augustus

Crafty Sentiments - Anything goes



3 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke kaart.
    Echt een feestje voor degene die het mag ontvangen.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe leuk heb je dit gemaakt.
    Prachtig met wat er allemaal op te zien is.
    Heel knap gedaan.
    Bedankt voor je deelname aan onze challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke creatie Nicolette.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen