woensdag 22 april 2020

Hoera Geslaagd!!

Hallo allemaal,

Het zit er weer aan te komen...
de uitslag van het examen!

Dus een geslaagd kaartje gemaakt.


Ik heb gewerkt met washi tape
en daaruit een ster gestanst, waar ik dan weer een randje
op geplakt heb met een stukje zilver glitter papier erachter.

Hij is heel simpel, maar ik vind hem wel geslaagd 😉


Washi tape en ster komen bij de Action vandaan
Stempels zijn van Marianne Design



Ik wil deze kaart mee laten doen aan de volgende challenge(s):

Knutsels en Kadootjes – challenge #Blijven plakken


Dat was het weer, tot de volgende kaart!





3 opmerkingen:

  1. Heel mooi dit kaartje Nicolette...weer leuk gedaan met die washitape...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaart met die mooie tapejes!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig kaartje voor de geslaagde! Wil ook nog meedoen maar dat gaat tijdtechnisch meer lukken denk ik... Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen