dinsdag 15 oktober 2019

Appeltje voor een zieke

Hallo allemaal,


Bedankt voor de leuke reacties
op mijn vorige post, en welkom aan
mijn nieuwe volgers, Hanny, Willy en Lisanne :-)

Ik heb nog een tweede kaartje voor een zieke gemaakt.
Dit keer met de appel van Marleen.

Ook heel leuk in combinatie met de kikker ;-)
De kikker heeft een beetje kou gevat en heeft
een lekkere warme sjaal om.




Kiekeboe...


Ik hoop dat jullie ook een beetje opgevrolijkt zijn.
Ik word altijd erg blij van deze blije kikker!


Gebruikte materialen:

Marianne Design
COL1352 kikker
COL1472 pompoen en blaadjes
LR0623 paddenstoelen
CS0986 tekst
CA3133 pareltjes
PS8013 appel stencil


Papier is van Studio Light


Ik wil deze kaart mee laten doen aan de volgende challenge(s):

Marianne DesignChallenge Blog – challenge #233



Dat was het weer, tot de volgende kaart!

8 opmerkingen:

  1. Leuk met die appel en origineel van die sjaal met een koudje vatten.

    Hobbygroet,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk gedaan! Mooie combi van de kikker en de appel, De sjaal bij de kikker is een erg leuk detail.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Nicolette!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leukerd !!!
    Met dat appeltje knapt de zieke vast snel op.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh dit is echt een geweldig leuk kaartje, van die kikker word ik ook helemaal vrolijk hoor !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi appeltje gewoeden.
    Gezellig dat je mee doet aan onze "beterschap/sterkte" challenge...
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supermooie beterschapskaartje Nicolette,
    succes met de challenge,
    groetjes van Aniet
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen