zaterdag 3 maart 2018

On the move

Hallo allemaal,

Ik heb op de Knotsgekke kaarten beurs
weer hele leuke nieuwe spulletjes gekocht.
Volgens mij wordt de beurs steeds kleiner,
jammer hoor!

Ik heb een aantal dingen die op mijn lijstje
stonden niet kunnen vinden.

Maar goed, ik heb evengoed genoeg gekocht ;-)

Waaronder de koala en Crafty Patterns dp van Marianne Design.
En gekleurd kraft papier, ook erg leuk!
Ik probeerde transparante Nuvo drops te kopen,
maar die waren overal uitverkocht,
nu heb ik sea breeze gekocht, ook heel mooi!

Daar heb ik het volgende label mee gemaakt.






Gebruikte materialen:

Marianne Design
 COL1448
CR1415
CR1348


Ik wil deze kaart mee laten doen aan de volgende challenge(s):

MarianneDesign Kreadiva’s – challenge #43

Dat was het weer, tot de volgende kaart!

1 opmerking:

  1. Wat een mooie label heb je gemaakt met deze leuke koala. Leuk ook het blad met de nuvo drops.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen