zondag 18 februari 2018

Love you!

Hallo allemaal,

Voor mijn lieve echtgenoot heb ik
natuurlijk een Valentijns kaartje gemaakt.

Ik heb deze techniek al eens eerder gemaakt.
Je snijdt dan een kruis in je papier,
en ril je op twee plaatsen, waardoor je een
soort schilderijtje krijgt.

In dit geval heb ik een rechthoek uitgesneden
en er design papier met een hart eruit opgeplakt.

Dit is de achterkant


 En dit de voorkant


Kijk ze toch eens naar elkaar kijken...


De boom blijft ook super!


Ik heb de banner doormidden geknipt
en onder elkaar geplakt


Gebruikte materialen:

Marianne Design
 LR0203 boom
CR1355 gras
COL1398 banner
design papier (ik weet het nr. even niet)

Nellie Snellen hart MFD022

Joy! uil Charles 6002/0965

Stempel komt uit China


Ik wil deze kaart mee laten doen aan de volgende challenge(s):

AnMaCreatief – challenge #77


Dat was het weer, tot de volgende kaart!


1 opmerking:

  1. Wat een geweldige creatie! Erg leuk gedaan.
    Dankjewel voor het meedoen aan de Challenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes van Adriana

    BeantwoordenVerwijderen