woensdag 21 september 2016

Dromenvanger

Hallo allemaal,

Ik heb van mijn verjaardagsgeld o.a.
de dromenvanger CR1373 gekocht,
en wat ben ik daar blij mee. Een super mal.


Ik heb er eerst een cirkel uitgehaald
met de andere mal die ik gekocht heb.
CR1360 stitched circles, ook een super mal



Het dp is van Studio Light
Met de perlenpen van DDBD heb ik bovenaan
de veertjes een pareltje gemaakt.


Ik wilde deze natuurlijk houden
dus weinig poespas. Alleen
een touwtje om de cirkel.


En nog wat extra veertjes in de hoeken


Ik wil deze kaart mee laten doen aan de volgende challenge(s):

HobbyVision - challenge #54
Marianne Design Divas - challenge #9

Op naar de volgende kaart!


2 opmerkingen:

  1. Hi Nicolette, awsome inspiration !Very delicate and a fine cardcrafting work.Thank you so much for entering our Marianne Design Kreadivas challenge this month ,good luck
    Hugs Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So wonderful. I love your creation so so much. Thanks for playing with us at Marianne Design Kreadivas Challenge, Hugs Alma

    BeantwoordenVerwijderen