dinsdag 26 juli 2016

Thom 16

Hallo allemaal,

Allereerst welkom aan mijn nieuwe volgers!
Altijd leuk om er volgers bij te krijgen..

Voor mijn neefje Thom, die 16 werd
heb ik een surfboard gepimpt.
Ik had er voor mijn zoontje ook al 
één gemaakt en dat vond ik zó leuk,
daarom heb ik er nog één gemaakt.


Het is een zomers tafereeltje geworden


DDBD stencil cijfers


Palmboom van Yvonne Creations
Helemaal super!



Deck chair van Marianne Design
Ook helemaal super!

Foam ball clay voor het witte zandstrand
en stempels van Joy!

Van alles iets ;-)

Ik wil deze kaart mee laten doen aan de volgende challenge(s):
Do It Creatief Zon zee strand

Dat was het weer, tot de volgende kaart.


5 opmerkingen:

  1. Wat leuk. Heel erg origineel!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettende leuke kaart!
    Heel gaaf met dat surfbord en die palmbomen.
    Dank je wel voor het meedoen met onze challenge.
    Groetjes Joyce
    DT Do-it Creatief

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nicolette
    Je kaart is echt heel gaaf met die palmbomen en leuk om de leeftijd erop te verwerken.
    Gezellig dat je meedoet bij het CraftAddiction challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Nicolette.
    Wat heb je een coole strand kaart gemaakt. Heel gaaf met het surfplank. Dank voor je deelname aan onze challenge.
    Groetjes sabine, Dt Do-it Creatief.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Nicolette.
    Wat heb je een coole strand kaart gemaakt. Heel gaaf met het surfplank. Dank voor je deelname aan onze challenge.
    Groetjes sabine, Dt Do-it Creatief.

    BeantwoordenVerwijderen