woensdag 16 november 2022

Egel vindt een nieuw huisje

 Hallo allemaal,

En nu ik toch bezig ben, nog maar een blogpost.

Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn nichtje die samen gaat wonen.
Ik heb een boxkaart gemaakt, want die vind ik ook erg leuk om te maken
en de ontvangers vinden hem ook altijd heel leuk.

Ook weer een kaart waar je diepte mee kunt maken.

Het egeltje heeft een mooi huisje gevonden in het bos.
Mooi plekje voor zijn winterslaap straks.

Eventjes om de deur heen kijken naar de prachtige paddenstoelen
die er bij zijn huisje groeien. 

Het is nog niet koud genoeg geweest
om de boom zijn blad te laten verliezen, dus de blaadjes zijn nog steeds groen.







Ik hoop dat ik jullie heb weten te inspireren.

Deze doet ook mee aan de challenge bij Knutsels en Kadootjes

Groetjes.
Nicolette

1 opmerking: