zondag 3 oktober 2021

Bonte herfst

Hallo lieve volgers,

Voor mijn schoonzus die 50 wordt en van uilen houdt
maakte ik deze center step kaart.

Ze gaat hem vast geweldig vinden!

Ik blijf die center step kaart vorm wel erg mooi vinden.
Je kunt er mooi diepte mee creëren.




Gebruikte materialen:

Op deze kaart heb ik veel Joy materialen gebruikt.
En ook wat #mariannedesign materialen.


Ik wil deze kaart mee laten doen aan de volgende challenge(s):


Kaartjes Inspiratie Challenges – challenge #158

Hobbyshop Daantje – challenge #herfst

 

Dat was het weer, tot de volgende kaart!


 

4 opmerkingen:

  1. Mooi herfstkaartje Nicolette.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje met die sneeuwuil er op. Daar zal je schoonzus wel blij van worden!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke kaart, Nicolette. Deze gaat je schoonzus zeker heel mooi vinden.
    Dank je wel voor je deelname aan KIC
    Groetjes Renate DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele leuke kaart met mooie pompoenen.
    Leuk dat je meedoet bij KIC, dankjewel
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen