woensdag 14 juli 2021

Fun @ the beach

Hallo lieve volgers,
Hi dear followers,

Ik heb de laatste maanden weinig gepost,
dat komt doordat mijn moeder overleden is (een heel groot gemis)
en ik me er daardoor niet toe kon zetten om kaarten te maken,
laat staan ze te posten. Alles was teveel!

Maar ik ben weer langzaam aan het opstarten, al valt het niet mee.

I didn't post much the last couple of months,
that's because my mom died (I miss her sooooo much)
and that blocked my creative mind and everything else.

But I am recovering slowly.

Maar hier is dan toch een zomers kaartje.
So here is a sunny card.


Muis geniet van haar welverdiende vakantie.
Mouse is enjoying her well earned vacation.



Daaaag, ik geniet van mijn lekkere limonade!
Bye, I am enjoying my yummy lemonade!


Gebruikte materialen:
Used materials:

 

Marianne Design


Een heleboel, ik heb even geen zin om alle nummers
op te zoeken.
A lot...


Ik wil deze kaart mee laten doen aan de volgende challenge(s):
I want to compete in the following challenge(s):

 

Carlin's kaartenparardijs – challenge #36
't Boekensteuntje daagt je uit – challenge #strand/zee

 

Dat was het weer, tot de volgende kaart!

That’s it for now, see you in my next blog post!

 

 

7 opmerkingen:

  1. Nicolette, wat een droevig verlies voor je. Heel veel sterkte voor de komende tijd.
    Ondanks dit grote verdriet heb je een mooi kaartje gemaakt.
    Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och wat een verlies, gecondoleerd en veel sterkte!

    Je kaart is prachtig tot in de kleinste details. Een hele fleurige zomers kaart!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nicolette,
    Ik lees net je berichtje....wat een droevig nieuws!
    Gecondoleerd met het overlijden van je moeder.
    Ik vind het knap dat je alweer zo'n prachtige kaart laat zien....heel erg leuk gedaan.
    Groetjes en heel veel sterkte,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil je heel veel sterkte wensen, je moeder verliezen lijkt me ook erg moeilijk.
    Mooie kaart heb je gemaakt, die ziet er meteen weer zo vrolijk uit.
    Het leven heeft zoveel kanten ...
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog gecondoleerd met je moeder Nicolette.
    Dat moet inderdaad heeeeeeel erg moeilijk zijn en een super groot gemis zijn.

    Fijn dat je nu toch weer je draai en zin in het knutselen weer een beetje terug hebt gevonden.
    Je hebt een super gave kaart gemaakt!
    Sterkte met de verwerking en ik wens je een fijne dag vandaag.
    Hartelijke groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel veel sterkte na het overlijden van je moeder! Ja ik snap dat het een groot gemis is. En er komt vanzelf wel weer ruimte voor het kaarten maken en posten. Het heeft gewoon tijd nodig. Alleen doen wat goed voelt. Sterkte!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gecondoleerd en heel veel sterkte.
    Een mooi zomers kaartje met en leuk tafereeltje.
    Prachtig gemaakt.
    Bedankt om deel te nemen aan onze lopende challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen