vrijdag 14 augustus 2020

A cheer you up with the toucan

Hallo allemaal,
Hi followers,

Voor mijn schoonzus die met een hernia zit,
maakte ik een opkikker kaart met de toucan.

For my sister in law, who has a hernia,
I made this cheer you up card with the toucan.


Het is weer hetzelfde model als ik al
een aantal keren eerder gebruikte.
Die diepte die je dan krijgt vind ik super!

I used this model several times already.
The depth you can create like this is awesome!




Ik ben blij met het resultaat en mijn schoonzus ook 😀

I'm happy with the result and so was she 😀


Gebruikte materialen:
Used materials:

Marianne Design
 COL1457 Eline's toucan
CR1316 Een opkikker voor jou
CR1467 ovaal basic passe partout


Overige materialen
YCD10062 Palmboom van Yvonne Creations 
Bladeren komen van Ali



Ik wil deze kaart mee laten doen aan de volgende challenge(s):
I want to compete with this card in the following challenge(s):

Creaties Suzan op Facebook


Dat was het weer, tot de volgende kaart!

That's it for now, until the next card!





3 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige kaart! Inderdaad die diepte van dit model is heel mooi maar de aankleding is ook geweldig hoor. Heel mooi gedaan!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig mooie opkikker! Leuk met de toekan. Die leent zich erg goed voor een tropische kaart.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi deze kaart. Leuk zo met de diepte erin. De tropisch bladen maken het echt af. En leuk opkikkerkaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen