zaterdag 16 mei 2020

Cheers and many more years!

Hallo allemaal,

Deze had ik ook nog niet op mijn blog gezet.

De wasbeer neemt een lekker biertje
op je gezondheid 😁
Nou ja... lekker, ik lust persoonlijk geen bier.
Geef mij maar een lekkere Hugo of Sangria, 
of een lekkere cocktail,
hoe zoeter hoe lekkerder.


Om de kaart te kunnen laten staan,
heb ik de hele kaart zonder handgreep in spiegelbeeld
uitgeknipt, onderaan recht gemaakt en bovenaan
ongeveer 2 cm van de bovenkant een rillijn gemaakt.


 Hij pakt het glas met beide poten vast.
Here's to you!


Gebruikte materialen:

Marianne Design
 COL1472 wasbeer
COL1482 bier
CS1057 cheers
CR1360 cirkel passe partouts
PS8063 bierpul stencil


Overige materialen:
De schuimkraag is gemaakt met Puffy 3D paint,
dat heb ik uit Amerika meegenomen toen we daar
in 2018 op vakantie waren.

De banner is gemaakt met een mal van de Action.

De rondjes heb ik gemaakt met een mal van Nellie Snellen 




Dat was het weer, tot de volgende kaart!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten