donderdag 17 oktober 2019

Miauw...

Hallo allemaal,

Voor de challenge bij de Egel,
waarbij je een hoofdletter M moest gebruiken,
moest ik wel even denken.

In eerste instantie wilde ik een kerstkaart maken
Merry Christmas, maar ik heb nog niet zoveel
met de katjes van Marianne Design gedaan,
dus werd het Miauw.

Ik heb het prachtige papierblok Crafty Patterns gebruikt,
mijn laatste zwart/wit velletje (slik).
Ik wilde het bijna niet gebruiken, zo mooi vind ik die,
hebben jullie die afwijking ook? 😝
Maar goed, daar heb ik me maar even overheen gezet,
want het maakt de kaart echt af!


Wat kijkt hij toch schattig hè!




Bling bling... Hij moet er dan ook uitspringen!


Gebruikte materialen:

Marianne Design
 COL1454 Eline's kitten
COL1389 Pocket card & marks
COL1388 Photo frames
COL1314 Tab with text NL
COL1315 Tab with text UK
COL1323 Flower set
COL1449 Alphabet XXL
COL1397 Charming alphabet
PB7054 Design papier

Het valt me nu pas op dat ik alleen maar COLletjes gebruikt heb 😁



Ik wil deze kaart mee laten doen aan de volgende challenge(s):


De Egel – challenge #86



Dat was het weer, tot de volgende kaart!


2 opmerkingen:

  1. Heel lief dit kaartje met het schattige poesje erop...KNAP gedaan Nicolette!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is prachtig en ja, het is jammer dat dit papier op is. Ik weet wel een oplossing hoor. Koop je gewoon weer een nieuwe haha. Dank je wel voor het meedoen van de sketchuitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen