zaterdag 22 december 2018

Succes!

Hallo allemaal,

De Kerstdagen komen bijna in zicht,
maar ik maak toch ook nog wel andere kaarten.

Zoals deze succes kaart.

Ik heb de kleuren volgens de challenge
van Marianne Design en de sketch volgens
de challenge van de Egel gebruikt.


Ik kan maar geen genoeg krijgen van de kikker,
ik word er zo vrolijk van!



Gebruikte materialen:

Marianne Design
 CR1360 Basic circle
COL1398 Banner XL
COL1397 Charming Alphabet
COL1352 Frog
DF3414 Leaves
DF3449 Tropical leaves


Ik wil deze kaart mee laten doen aan de volgende challenge(s):

Marianne DesignChallenge Blog – challenge #215


Dat was het weer, tot de volgende kaart!

9 opmerkingen:

  1. Heel leuk kaartje met Kikker! Ik zal 'm ook weer eens te voorschijn halen, hij blijft leuk! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke, vrolijke kaart! Mooie kleuren. Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toppie kaartje Nicolette...
    Geweldig dat je mee doet met onze challenge kleurenuitdaging.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De kleuren zijn duidelijke te herkennen in je kaart. Mooi met de kikker!
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuk kaartje de kikker blijft leuk
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi all dear !!
    great article and information, with your blogcomment.
    I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much.
    หนังดราม่า

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje in deze kleuren! Leuk dat je meedoet met de kleurenchallenge van Marianne!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superleuke kaart Nicolette.
    Gezellig dat je meedoet met onze kleurenchallenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen