zondag 24 juni 2018

Vlinders

Hallo allemaal,

Met het prachtige paper pad van Studio Light
en de mallen heb ik een vlinder kaart gemaakt.

Ik ben dol op deze kleuren.

De vlinder heb ik op mica gestempeld
en daarna gestanst.


Gebruikte materialen:

Studio Light
Stencil SF49
Stencil SL44
DP summer feelings

De embossing op het rondje is een
folder van de Action.

De stempel is van Inkadinkado.



Ik wil deze kaart mee laten doen aan de volgende challenge(s):

KIC – challenge #119
AnMaCreatief – challenge #81


Dat was het weer, tot de volgende kaart!




2 opmerkingen:

  1. mooie kaart is het weer geworden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is zeker prachtig papier zeg en de kleur vind ik ook geweldig. Goed idee die vlinder op mica en de stansen die je hebt gebruikt zijn prachtig.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen