dinsdag 10 april 2018

Cadeaudoosje

Hallo allemaal,

Ik probeer mijn aanbod een beetje
uit te breiden, zodat ik niet alleen
maar kaarten heb.

Dus heb ik een doosje gemaakt
waar bijv. waxinelichtjes in kunnen,
of baby sokjes, paaseitjes of theezakjes.
Je kunt er alle kanten mee op.

In dit geval heb ik er waxinelichtjes
in gedaan.





Gebruikte materialen:

Marianne Design
 COL1352 kikker
CR1238 kop en schotel
CR1332 Basic square
DF3431 dots


Ik wil deze kaart mee laten doen aan de volgende challenge(s):

MarianneDesign Kreadiva’s – challenge #45



Dat was het weer, tot de volgende kaart!








5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig doosje Nicolette......heel erg leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk doosje met die vrolijke kikker Nicolette. Erg mooi gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk doosje! Een leuk cadeautje zo.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent op dreef, wat een grappig doosje , origineel hoe de kikker uit het thee kopje springt, succes maar weer bij MDKD, ciao Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen