zondag 18 februari 2018

Feest!

Hallo allemaal,

Ik zie nu pas dat ik de kaart voor mijn moeder
nog helemaal niet op mijn blog gezet heb!



Kijk eens wat een mooie lantaarn ik heb!


Hier blijven kleine, vuur is gevaarlijk!


Cadeautjes mooi ingepakt


Heb ik geen mooi bloemetje achter mijn oor? 


Feestelijke cijfers


Gebruikte materialen:

Marianne Design
 COL1437 Eline's mice family
COL1438 Eline's outfits
COL1439 Eline's Christmas decoration
COL1347 cijfers
PB7047 Peach & Mint


DDBD Feest


Ik wil deze kaart mee laten doen aan de volgende challenge(s):

MarianneDesign Kreadiva’s – challenge #43



Dat was het weer, tot de volgende kaart!


4 opmerkingen:

  1. Wauw Nicolette, je hebt de letters zo leuk en mooi "aangekleed". Het is al een feestje om naar de kaart te mogen kijken laat staan te mogen ontvangen. Je moeder heeft hem vast een ereplaatsje gegeven om er van te genieten.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Nicolette, zo leuk die muizen! Ook je andere kaartjes zijn prachtig!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk kaart voor je moeder! Zo'n leuk tafereeltje met die muisjes!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou je moeder boft maar mijn zo'n creatieve dochter! Wat een mooi MD werkje heb je gemaakt!Fijn dat je meedoet bij MDKD, succes he, groetjes Blankina

    BeantwoordenVerwijderen