Over mij

Mijn foto

Ik ben Nicolette, getrouwd en heb een tweeling (twee zonen) en mijn hobby is zoals je ziet kaarten maken. Ik werk 26 uur per week en in mijn vrije tijd vind ik het heel ontspannend om kaarten te maken. Als ik ergens aan begin is het altijd weer de vraag wat eruit voortkomt. Ook als ik een kaart nog een keer wil maken, wordt die toch weer anders!

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat of mijn blog gaat volgen. :-)

Ik verkoop alle kaarten en maak ook kaarten op bestelling. Dus als je interesse hebt, graag een e-mail sturen aan madebynicolette@gmail.com

dinsdag 11 juli 2017

Niels 15 jaar

Hallo allemaal,

En ook mijn andere zoon Niels
is 15 jaar geworden.

En voor hem heb ik het volgende kaartje gemaakt.


Dan krijg je toch meteen zin in vakantie :-)




Gebruikte materialen:

Marianne Design
VW busje LR0359
Houten schutting CR1348
Strand TC0840 Tiny's border dunes

Overige mallen zijn merkloos


Ik wil deze kaart mee laten doen aan de volgende challenge(s):
Marianne Design Diva's - challenge #18
AnMaCreatief - challenge #70


Dat was het weer, tot de volgende kaart!

5 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaart voor Niels en gefeliciteerd met hem.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele leuke kaart voor je zoon. Van harte gefeliciteerd!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je blog nu ontdekt, wat een leuke kaarten maak je Nicolette. 'k Ben helemaal weg van die combi surfplank en VW busje. Als je het goed vind ga ik die ook eens proberen.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Femminde, je gaat je gang maar hoor, leuk dat ik je geïnspireerd heb. Jij ook een fijne week!

      Verwijderen