Over mij

Mijn foto

Ik ben Nicolette, getrouwd en heb een tweeling (twee zonen) en mijn hobby is zoals je ziet kaarten maken. Ik werk 24 uur per week en in mijn vrije tijd vind ik het heel ontspannend om kaarten te maken. Als ik ergens aan begin is het altijd weer de vraag wat eruit voortkomt. Ook als ik een kaart nog een keer wil maken, wordt die toch weer anders!

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat of mijn blog gaat volgen. :-)

Ik verkoop alle kaarten en maak ook kaarten op bestelling. Dus als je interesse hebt, graag een e-mail sturen aan madebynicolette@gmail.com

dinsdag 6 september 2016

Er is er een jarig hoera!

Hallo allemaal,

Zo de vakantie zit er weer op!
En nu weer aan de knutsel :-)

Ik had een bestelling voor verjaardagskaarten,
nou daar zijn de varkens perfect voor!


Wat zijn ze toch super leuk hè?


COL1402 Eline's piglet + CR1355 gras
en Project Life stempel


COL1373 school slate + DF3414 leaves


LR0206 ivy


LR0205 fence

Alle mallen en stempels zijn van Marianne Design

Ik wil deze kaart mee laten doen aan de volgende challenge(s):

Marianne Design Krea Diva's - challenge #25 
Marianne Design Diva's - challenge #8
Do It Creatief - challenge #4


Op naar de volgende kaart!










2 opmerkingen:

  1. Super leuk met die varkentjes!
    Dank je wel voor het meedoen met onze challenge.
    Groetjes Joyce
    DT Do-it Creatief

    BeantwoordenVerwijderen