woensdag 24 februari 2016

Hoera, meisje geboren

Hallo allemaal,

It's a girl!

Ik zag dit modelletje ergens (ik weet niet meer waar)
Het is super simpel en heel erg leuk.
Het is een envelopje, open aan de bovenkant
zodat je er een kaartje in kunt doen.

Ik heb er een geboorte kaartje van gemaakt.


Schattig hè



Mama legt beschermend een arm om de kleine



Zodra de baby geboren is, ben je meteen "in LOVE" 


Aan de voorkant van het kaartje kun je een leuke stempel zetten
en achterop je boodschap

Alle mallen zijn weer van Marianne Design
Papier van de Wibra en Marianne Design
Houten hartje van Xenos
Belletje van Action

Ik wil deze nog mee laten doen aan de challenges bij
AnMaCreatief "feest"
Marianne Design Kreadiva's "Alles geht" 

Dat was het weer, tot de volgende kaart

5 opmerkingen:

  1. Supermooi kaartje Nicolette!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk gedaan Nicolette.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele leuke kaart Nicolette.
    Wat zijn die uiltjes leuk!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super schattig kaartje. Leuk dat je meedoet met de februarichallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Judith,

      Ik ben vergeten er een 2 achter te zetten! Kunnen jullie dat doen?

      Verwijderen