Over mij

Mijn foto

Ik ben Nicolette, getrouwd en heb een tweeling (twee zonen) en mijn hobby is zoals je ziet kaarten maken. Ik werk 26 uur per week en in mijn vrije tijd vind ik het heel ontspannend om kaarten te maken. Als ik ergens aan begin is het altijd weer de vraag wat eruit voortkomt. Ook als ik een kaart nog een keer wil maken, wordt die toch weer anders!

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat of mijn blog gaat volgen. :-)

Ik verkoop alle kaarten en maak ook kaarten op bestelling. Dus als je interesse hebt, graag een e-mail sturen aan madebynicolette@gmail.com

donderdag 10 december 2015

IJSPRET

Hallo allemaal,

Ik heb nog een kaartje gemaakt
met zo'n schitterend Don en Daisy plaatje


Het designpapier is ook van Don en Daisy



Hele hippe schaatsen


Wat heeft ze er plezier in



Ook deze wil ik mee laten doen
aan de Don en Daisy challenge

En nu nog eentje...

Groetjes, 
Nicolette

2 opmerkingen:

  1. Prachtige winterse kaart met Daisy!
    Ontzettend mooi gemaakt en leuk dat je het Don & Daisy Pretty Papers bloc hebt gebruikt.
    Gezellig dat je voor een derde keer meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    Don & Daisy blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig deze kaart Nicolette. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen