Over mij

Mijn foto

Ik ben Nicolette, getrouwd en heb een tweeling (twee zonen) en mijn hobby is zoals je ziet kaarten maken. Ik werk 24 uur per week en in mijn vrije tijd vind ik het heel ontspannend om kaarten te maken. Als ik ergens aan begin is het altijd weer de vraag wat eruit voortkomt. Ook als ik een kaart nog een keer wil maken, wordt die toch weer anders!

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat of mijn blog gaat volgen. :-)

Ik verkoop alle kaarten en maak ook kaarten op bestelling. Dus als je interesse hebt, graag een e-mail sturen aan madebynicolette@gmail.com

donderdag 29 oktober 2015

Taart en ballonnen

Hallo allemaal,

Ik heb een kaartje gemaakt met taart en ballonnen





Ik heb met washi tape gewerkt


Schattige stempel ingekleurd



Lekker taartje erbij, yammie


Ik wil deze kaart mee laten doen aan de volgende challenge:



Groetjes en tot de volgende kaart

6 opmerkingen:

  1. Heel mooi en feestelijk verjaardagskaartje Nicolette...leuke details erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Nicolette, Wat een Mooie kleuren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kleurcombinatie, bedankt voor het meedoen bij Stampin your Way CHALLENGE!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig kaartje met mooie mallen kleuren en een heel lief en mooi ingekleurd stempeltje, toppie!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Nicolette,
    Weer een hele leuke kaart met een lief stempeltje! Fijn weekend en groetjes van Davien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk gedaan Nicolette...een prachtig kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen