Over mij

Mijn foto

Ik ben Nicolette, getrouwd en heb een tweeling (twee zonen) en mijn hobby is zoals je ziet kaarten maken. Ik werk 26 uur per week en in mijn vrije tijd vind ik het heel ontspannend om kaarten te maken. Als ik ergens aan begin is het altijd weer de vraag wat eruit voortkomt. Ook als ik een kaart nog een keer wil maken, wordt die toch weer anders!

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat of mijn blog gaat volgen. :-)

Ik verkoop alle kaarten en maak ook kaarten op bestelling. Dus als je interesse hebt, graag een e-mail sturen aan madebynicolette@gmail.com

dinsdag 3 juni 2014

Gefelicitaart

We hebben binnenkort een verjaardag van een achternichtje, ze wordt 8 jaar.
Een super vrolijke kaart leek me wel leuk. En dit is het resultaat.


Het papier is van My Mind's Eye "On the Sunny Side"
De stempel, ballon en cupcake zijn van Marianne Design
De bloem van Nellie Snellen
Ik heb er roomkleurig kant en blauw lint op geplakt,
wat Star Dust glitter erop en een hoedje aan wat twine gehangen.
Ik ben nog niet zo goed in het inkleuren van stempels,
maar oefening baart kunst zullen we maar zeggen.

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat wat je ervan vindt.

Tot de volgende kaart!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten