Over mij

Mijn foto

Ik ben Nicolette, getrouwd en heb een tweeling (twee zonen) en mijn hobby is zoals je ziet kaarten maken. Ik werk 26 uur per week en in mijn vrije tijd vind ik het heel ontspannend om kaarten te maken. Als ik ergens aan begin is het altijd weer de vraag wat eruit voortkomt. Ook als ik een kaart nog een keer wil maken, wordt die toch weer anders!

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat of mijn blog gaat volgen. :-)

Ik verkoop alle kaarten en maak ook kaarten op bestelling. Dus als je interesse hebt, graag een e-mail sturen aan madebynicolette@gmail.com

dinsdag 1 april 2014

Mannenkaarten

Het schort en gereedschap van Marianne Design.
Superleuk dat gereedschap!


De achtergrond is gekleurd kraft papier
het kraft papier embossen en daarna schuren
dan krijg je dit mooie vintage effect! 


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen