Over mij

Mijn foto

Ik ben Nicolette, getrouwd en heb een tweeling (twee zonen) en mijn hobby is zoals je ziet kaarten maken. Ik werk 26 uur per week en in mijn vrije tijd vind ik het heel ontspannend om kaarten te maken. Als ik ergens aan begin is het altijd weer de vraag wat eruit voortkomt. Ook als ik een kaart nog een keer wil maken, wordt die toch weer anders!

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat of mijn blog gaat volgen. :-)

Ik verkoop alle kaarten en maak ook kaarten op bestelling. Dus als je interesse hebt, graag een e-mail sturen aan madebynicolette@gmail.com

maandag 24 februari 2014

Beterschapskaart

Beterschapskaartje voor mijn tante gemaakt die haar enkel gebroken heeft.


 De  paarse kaart is 15 x 15 cm en heb ik vorig jaar op de Knotsgekke Kaarten en Scrap dagen in de Brabant Hallen gekocht. Als de kaarten iets groter zijn, kun je er wat meer op plakken. 
Volgende maand weer even een kijkje gaan nemen op de beurs! Het design papier is weer van de Action. Zoals je ziet ben ik dol op paars. Alle mallen zijn weer van Marianne Design. Het uiltje heb ik uit een lege Kleenex tissue doos geknipt ;-).

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen